Ben jij op zoek naar een baan met veel verantwoordelijkheid? En vind je het een uitdaging om samen met collega’s en onderaannemers projecten te leiden en aan te sturen? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Als uitvoerder ben je verantwoordelijk voor je eigen projecten. Je bent het eerste aanspreekpunt voor opdrachtgevers en uitvoerende collega’s en je zorgt ervoor dat het werk goed wordt uitgevoerd en dat elk project naar tevredenheid verloopt. Je zorgt voor een veilige werkomgeving op en rond het project en je bent verantwoordelijk voor het benodigde materieel, zoals hoogwerkers, steigers en toelevering van (verf)materialen.
Je werkt vanuit ons hoofdkantoor in Ede.
Wat ga je doen?
- In deze baan stuur je collega’s aan en bewaak je de voortang van het project en de projectplanning. Samen met de planner neem je het inplannen van materiaal en personeel voor je rekening.
- Je bent verantwoordelijk voor de schriftelijke communicatie naar de kanten toe, vooral als zaken anders lopen dan verwacht of bij meer- of minderwerk.
- Je zorgt dat meerwerk op locaties goed wordt vastgelegd in ons systeem, zodat dit op de juiste wijze wordt geadministreerd. Ook draag je er zorg voor dat de aan jou rapporterende vakmannen hun registraties goed aanleveren.
- Het gehele proces is jouw verantwoordelijkheid. Van de start van het project tot de (termijn)facturen en daarmee ook voor het uiteindelijke resultaat, zowel financieel als kwalitatief.
- Wanneer nodig motiveer jij je collega’s en weet je alle neuzen dezelfde kant op te krijgen om de projecten goed af te ronden.
- Je houdt regelmatig contact met jouw collega’s op kantoor om de werkvoorbereiding samen goed uit te voeren.
- Als het nodig is ben je niet te beroerd om zelf ook de handen uit de mouwen te steken, om collega’s even goed op gang te helpen en je fungeert als aanspreekpunt voor onze klanten.
Wat vragen wij van jou?
- Je hebt aantoonbare werkervaring in de schilders,- en/of onderhoudsbranche en je bent bekend met verschillende technieken en methodes.
- Je bent sociaal en communicatief vaardig.
- Je beschikt over leidinggevende capaciteiten.
- Je hebt gevoel voor kwaliteit.
- Je hebt een no-nonsense mentaliteit.
- Je bent een enthousiaste, ambitieuze teamplayer.
- Je bent kostenbewust en resultaat gedreven.
- Je werkt oplossingsgericht en draagt de visie van Achterberg Schilders hoog in het vaandel.
Waar kom je te werken?
Vanuit onze hoofdvestiging in Ede en werklocaties in Amersfoort en Diemen bedient ons bedrijf al ruim een eeuw geheel Midden-Nederland. Achterberg Schilders & Onderhoud is een gerenommeerd middelgroot en groeiend bedrijf met ervaren, nette vakmensen. Elke medewerker binnen het team weet door het goed uitvoeren van hun rol waar hij aan toe is en wat zijn taken zijn. Ons bedrijf is een open en eerlijk schilders- en onderhoudsbedrijf, waar duidelijke communicatie en presentatie naar buiten toe hoog in het vaandel staat. Onze projecten betreffen vooral werk voor verenigingen van eigenaren, bedrijven, zorginstellingen en in mindere mate de particuliere sector.
Wat bieden wij je?
- een prettige werksfeer en een gezonde organisatie;
- een vast dienstverband bij goed functioneren;
- een goed salaris en pensioen met voldoende ATV dagen en vakantiedagen;
- een auto, laptop en telefoon van de zaak;
- mogelijkheden tot het volgen van opleidingen en cursussen.
Solliciteer direct!
Interesse? Solliciteer dan direct. Vul het formulier in en upload jou CV en motivatiebrief. Heb je nog vragen? Dan kun je Art Achterberg bereiken 06-53455218.







